Bangi Bandar Ilmu

Posted On Jun 29, 2008

Filed under Hari-hari di sini

Comments Dropped 12 responses

Ahad lalu ana ikut Ummi dan Abah pergi KUIS.  Ada majlis pelancaran Bangi Bandar Ilmu.  Kakak ana daftar Kelab Nisa’.  Jumaat tu ada usrah remaja pertama di Bangi Bandar Ilmu.  Sebelum ini usrah remaja pertama di Cheras.  Ana temankan Ummi hantar kakak.  Bila tiba, ada pula kumpulan aulad sekolah rendah.  Ana pun ikut serta.  Naqib ana Abang Faizal.  Abang Faizal bagi borang untuk daftar kelab PEWARIS yang sama-sama anjurkan program bersama Kelab Nisa’.  Ummi tanya Abang Faizal tu dari mana.  Hmmm, ana kata tak tau…tak ingat…UIA ke UKM?  Usrah bulan depan ana tanya. 

Advertisements

12 Responses to “Bangi Bandar Ilmu”

  1. FaisaL

    wah~

    adik pun dah ada usrah.. lagi awal dari along.. along start usrah masa sekolah menengah.. adik sekolah rendah lagi dah start.. bestnya~

    nama naqib adik dekat nak sama dengan nama along.. hehe..

    belajar rajin-rajin ye.. belajar sampai pandai.. mujaheed dakwah itu lengkap semuanya.. sama ada ilmunya, jasmaninya atau pun rohaninya.. insyaAllah..

    moga kita semua menjadi mujaheed agama Allah.. amin..

    salam rindu dari abangmu di bumi kangaroo,
    Along

  2. mujaheedmuda

    salam . ye ke along masa sekolah menegah.

  3. mujaheedmuda

    mancam tak pecaya

  4. mujaheedmuda

    bye bye

  5. FaisaL

    iya.. betul.. masa tingkatan 4.. ishk3.. tak percaya pula..

    kenapa adik jawab sampai 3 komen.. satu komen kan boleh tulis panjang2.. 🙂

  6. mujaheedmuda

    Ummi tak nak ajar adik tadi sebab ummi tengah buat kerja UKM. Lagi pun ummi tak nak adik jadi macam sorang orang yang ummi ajar tu. Ummi tolong taip lepas tu dia cepat lupa. Umi kata kalau adik buat sendiri nanti adik cepat pandai. Ini Ummi yang tolong taip sebab ummi kesian kat adik. Adik cakap Ummi taip tapi ummi kata lepas ni adik buat sendiri. Terima kasih along sebab jawab komen adik. Adik rasa seronok bila along baca dan jawab. Tata. Salamualaikum. I love u Along.

  7. FaisaL

    hehe.. no worries.. 🙂

    best sebenarnya baca apa adik tulis.. sebab along jarang dapat tengok adik membesar.. maksud along.. dulu yang along ingat, adik membaca pun merangkak lagi.. tapi sekarang bukan setakat membaca.. menulis pun dah pandai.. lepas tu mengaji pun hebat.. alhamdulillah.. hafazan pun dah banyak.. 😀

    moga adik terus-menerus mempelajari ilmu kerana Allah.. amin..

    adik jangan malas-malas tolong ummi dan abah ye.. 🙂

    salam sayang dari abangmu di kejauhan,
    Along

  8. mujaheedmuda

    salam along tau tak adik hafal berapa surah adikhafal dua puluh enam

  9. mujaheedmuda

    ini adik jawab banyak-banyak sebab terlupa bye bye

  10. FaisaL

    wah~

    banyaknya! teruskan! teruskan! adik cuba hafalkan satu quran ye.. nanti boleh tolong along hafal plak.. adik masih kecil, senang menghafal.. adik manfaatkan betul2 ye.. 🙂

    salam perjuangan dari abangmu,
    Along

  11. mujaheedmuda

    salam along betulka adik boleh hafal kalau along nak suruh adik hafal satu quran along kna doa kan adik

  12. FaisaL

    wa’alaikumussalam adik..

    mestilah boleh.. ishk3.. siapa kata tak boleh.. insyaAllah boleh.. insyaAllah along doakan.. amin..

    jaga diri elok-elok ye.. jaga ummi abah sekali tau!.. 🙂

    salam sayang dari abangmu di kejauhan,
    Along

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s